Kızlar bebeğim 2 aylık tam şu 1 aydır gündüz toplasam uykusu bir saati geçmez ağlamıyor ama uyumuyor zorlan işte uyutuyorum ama gece 12 oldumu sanki saati biliyor şok oluyorum ya tak kafayı vuruyor uyandırmasam uyanmaz 😂bidaha 6 da uyanıyor doktorum da gece 5-6 saat uyusun uyandırma dedi bana ama 4de kaldırıyorum zaten uyanmıyor emiyor gaz vs derken uyuyor öyle sizde böyle misiniz