Minnakordek ben 1,30 sene önce trabzon fakülte hastanesinde diş gebelik yüzünden kürtaj oldum canlı canlı yaptılar.Koluma serum takmışlar beni uyuşturur falan zannetmiştim meğersem antibiyotikmis.O masada nasıl ağladığımı,nasıl canımın yandığını asla unutamıyorum.Allah kimseye yaşatmasın çok zor.Benim kadar sağlıkçılara saygı gösteren insan yoktur belkide o an ben bile yeter artık bırakın diye bağırdığını hatirliyorum