Oğlum 8 ay 10 günlük. İkinci ayında doktor mamaya başlattı , meme ve mama ilerledik. Ek gıdaya geçtik sonra.. şu an beni uykuya geçerken emiyor sadece, bi de gece uyanınca tekrar uyumak için ve rahatlıyor memede..
Maalesef hastalığım nüksetti ve bir an önce ilaç tedavisine başlamam gerekiyor, hayati tehlikem var 😔herkes aman nasılsa ek gıda alıyor mama da veriyorsun emzirme artık diyor ama gelin benim içimi sorun😢 ağlamaktan mahvoldum oğluma bakıp bakıp özür diliyorum kıyamıyorum😔 kızım 18 aylıkken kendi bırakmıştı şimdi nasıl yapılır ne yapmam gerekiyor bilmiyorum 🤷🏻♀️ moralim çok bozuk, azda emse sütümden faydalanıyordu ve bizi bağlıyordu sanki😔