gamgun neden çekiniyorsunuz ki sizin kararınız sizin bebeğiniz 😇 2 yaş bizde memede uyuyoruz hala gün içinde sürekli emen bir çocuktu artık uyku önceleri emiyor öğlen desteksiz uyuması kolay oluyor ama akşamları çoğu zaman memeyle uyuyor desteksiz uykularımızı da kucakta gezdirerek yada ayakta sallayarak yapıyoruz birde salıncak çok işe yarıyor hemen uykusu geliyor bilginiz olsun