Kızıma gündüz bez bağlamıyorum ama gece kacırmaları oluyor uyandırıp yaptırdığım zaman uykusu bölünüyor ve kesintisiz bir aaat ağlıyor bu yüzden gece bez bağlıyorum bazı günler dolu dolu işiyor bazı günler ise kuru uyanıyor işemediği bezi sonradan tekrar kullanayım mı yoksa zararlı mı emin olamadım