Kızlar merhaba, oğlum iki buçuk aylık iki haftadır hasta bronşit oldu ve bir türlü geçmiyor iki ay aşısı için sağlık ocağından aradılar hasta olduğunu söyledik ertelendi haftaya getiringeçer zaten dediler ama geçmeyince yine ertelendi öksürüğü bir türlü kesilmedi ve ciğerşerimde hala enfeksiyon var diye ikinci antibiyotiğe geçti doktor şimdi pazartesi getirin aşı için dediler ama daha antibiyotik bitmeden hastalığı patlatmadan aşı yaptırmak istemiyorum korkuyorum birde üç tane aşı bu ay kiler ve ateş yapıyor bebekte 😢 kaldıramaz diye korkuyorum perşembeye erteleyin dedik ama bakacaklar mümkün mü diye çünkü aşı iki haftada bir geliyormuş sağlık ocağına sonraya kalırsada ayını geçmiş olacakmış ne yapıcam akıl verin