zezey19 çocuk doktoruna alıyorsun. Orda kontrolü yapılıyor. Çoçuk doktoru ultrason alınacağını belırtıyor. Gıdıp ultrason sırası alıyorsun. Sonuç doktora gösterıyorsun bır şey yoksa sıkıntı yok… Eğer varsa ortopedıye yonlendırılıyırsun ortopedı de bir bakıyor tedavı süreci yok tekrar 2 buçuk aylıkken olmak üzere ultrason sırası aldırıyor sana düzelmişse sıkıntı yok. Duzelmemişse ortopedı de devam ediyorsun. Süreç bu şekilde ilerliyor