Prensess27 Kızlar bebeğimi emziriyorum ama gece uykusuna yatarken mama veriyorum artık mama yerine un kavurayım diyorum biberon maması kıvamında nasıl yapabilirim severmi acaba ve tok tutarmı yapan varmı?
cimcime1018 Prensess27 kaç aylık bebeğiniz? Benim bebeğim 7 aylık. Artık anne sütü kesmiyo benimkini gece mamasi yapıyorum. 1 tatlı kaşığı irmik 1 çay bardağı su bunu pişiriyorum. Yarım muz 1 tatlı kaşığı pekmez bazen içine 1 tane de cici bebe katıyorum. Hepsini yemiyo ama doyunca birakiyo. Uykuya da çok rahat geciyo verdiğimden beri
nazlii1_ Prensess27 ben hiç yapmadım ve yanlış anlamayin saçma geliyor. Gündüz kahvaltısini akşam yemeğini güzel ve dengeli yedirin. Sütünüzü arttırmak için süt arttırıcı damla kullanabilirsiniz ve mamadan devam edin ama muhallebi tarzi şeyler vermeyin lütfen…
Aryast Yanlış anlamayın beni hanımlar amacım asla linç veya eleştiri değil fakat çocuklarınızın şekerini yükseltecek bu tür karışımları özellikle geceleri vermeyin lütfen bebişlere 🥺
Prensess27 Aryast ben içine şeker koyarak yapmayı düsünmüyorum zaten farklı yapabileceğim tarifler yazarsanız denerim 😘🥰 bebeğime şeker vermedim vermemde ☺️
Prensess27 nazlii1_ yanlış anliycak bişey yok 😇 ben fikir almak için yazıyorum mamada çok sağlıklı değil ama mecburen veriyoruz ☺️ yavas yavas denemek istiyorum bişeyler 🥰
Mervetnl Prensess27 meyve de şeker yalnız 🥰 Hani illa şeker koymak gerekmiyor mesela unda öyle nişasta da annemiz aslında bunların ağır gelebileceğini söylemiş. Meyveli yoğurt verin en kötü ihtimal oda tutar midesini zaten ek gıdaya geçmişsinizdir bunları verebileceğinize göre 🥰
nazlii1_ Prensess27 mama farklı muhallebili farklı şey. Mama karnını doyurur ama muhallebi sadece şişirir mideyi ve gece rahatsız edebilir benim fikrim