curlymomms anneler oglum 24 gunluk uyanik kaldigi surelerini sadece avaz avaz aglayarak geciriyor normal bir aglama degil ama.. denemedigimiz yontem kalmadi doktora da goturduk birseyi yok uykuyaa dalmadada problem yasiyor uyaniyor aglayarak surekli napicagimizi sasirdik artik var mi tavsiye?
Adeninannesi1906 curlymomms kolik olabilir ve dünyaya alışmaları uzun sürüyor devamlı kucagınıza alın sevdiğinizi ve yanında olduğunu söyleyin
Biomuallim curlymomms kolik olabilir bir de ilk 4 ay bebek hala anne karnını arar, beyaz gürültü aç, hafif kucağında hoplatarak pat patla biraz karnını sıcak tut, senin tutuş şeklinden bile küçük kemikleri ağrıyordur, ana kucağına koy minik minik salla
NagihanKaya curlymomms selamlar,benim bebeğimde sizin ki gibiydi ne olduğunu anlayamadık kolikmis içeride biriken gazdan ötürü öyle oluyorlar genelde doktorunuza danısarak bebise uygun bir gaz damlası kullabilirsiniz🌸
Alparslann__ curlymomms gazlı bebek bende de aynı durum vardı ahhh neler çektim kızarana morarsana kadar ağlıyordu sesi kesiliyordu bir yeri mi ağrıyor diye hastaneye götürdüm hep gazdan dolayı dediler ay o kadar zor ki kötü bir tavsiye ama battaniye de sallayınca sakinleşirdi sıcak havlu koyunca col Kids diye bir gaz damlası var o işe yarardı ama yine de en iyisini sen bilirsin susmuyordu o kadar üzülüyordum ki bir şey oldu diye o ağladıkça ben terliyordum eşimle birbirimize bakıyorduk yediklerine çok ama çok dikkat et eğer emziriyorsan ve nolursun ayağını sırtını sıcak tutmaya çalış ne kadar sütünden geçmiyor deseler de en inanmayan biri olarak söylüyorum bunu geçiyormuş tecrübe ederek öğrendim
curlymomms cabbar_nrgl gazi beslenmeden sonra cikiyor biriken gaz mi bilmiyorum orasini ama kafayi yicez artik
cabbar_nrgl curlymomms nekadar cikartirsa cikartsin illa kaliyyor gaz damlalari bagirsak duzenleyici kullanmaniz lazim anca oyle rahatliyolar
curlymomms NagihanKaya sab simpleks kullaniyoruz doktor onerisi ile ama cokta fayda etmiyor sanki anlamiyorum alttan ustten gazda cikartiyor ama aglamalar durulmuyor
aynrkck8 Benim normal doğum olmuştu doğduktan sonra 3 gün evde sürekli ağlıyordu çok mızmızdı 3. Gün kontrole gittiğimizde kilo kaybından yoğun bakıma alındı (ilk 3 gün sütüm az gelmişti belkide açlıktan ağlıyordu doymadığından) ve ertesi gün kızımın köprücük kemiğinin doğum sırasında kırıldığını öğrendik. Ya o kırıktan yada sütümün azlığından dokayı doymadığı için ağlıyordu sadece bilgi vermek istedim panikletmek istememm
curlymomms aynrkck8 memeyi yeni tutmaya basladi meme+mama gidiyoruz ac degil biliyorum ama mama gaz yapiyor olabilir sindiremiyor olabilir bilmiyorjm kafayi yicem
curlymomms Alparslann__ tam olarak bizi anlatmissiniz en son mutfakta aspirator altinda battaniyeyle salladik neler neler deniyoruz sabrim tukeniyor
Ozdemirkubra04223 curlymomms 40inda kalça taramaya goturun allah korusun cikigi olanlar çok ağlıyor ya gaz yada cikigi olduğu içindir
curlymomms cabbar_nrgl sab simplex kullaniyoruz kiraz cekirdegi yastigi kullaniyoruz ama nafile galiba
fadjobe87 curlymomms kolik olabilor ya da besin alerjisi. Benim bebeğim de hep ağlıyordu uyumuyordu. Besin alerjisi çıktı. Kakası nasıl mukus ya da akan var mı? Kusma hıçkırık vb var mi
curlymomms fadjobe87 hickirik var kusma cok az cok nadir yani.. 1 aylik kontrolunde besin alerjisi vs sorucam doktora
Alparslann__ curlymomms Tükenmesin tatlı anne hamak al bebek hamağı trendyolda var 700 tl gibi bir rakam fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum yoksa atardım o seni o kadar rahatlatır ki dua edersin bana 🫶
NagihanKaya curlymomms bizde sab simplex kullandık cok yogun sancısı oldugu icin günde 4 kez bize iyi gelmisti ekstra sıcak dus ve masajda deneyebilirsiniz