giztpk Bebeğim 37+1 zorunlu sezaryanla doğdu 2550 gr yoğun bakım süreci falan derken aynı kilosunda çıktı sonra sarılıktan 2400 düştü şuan 43 günlük ve en son tarttıldığında 3100 gr. Olmuştu mama kullanmıyoruz doktorumuz mama önermiyor. anne sütü içiyor sadece. yarın tartı günümüz yine. Hızlı kilo alabilmek için sütümün kalitesini nasıl artırabilirim. Birde kilosu çok mu düşük acaba
Defnosss23 giztpk doktorunuz iyi mi değil mi söylemiştir size zaten. Burda birisi size az kilo almış derse canınız sıkılır. O yüzden burda böylr sorular sormamanızı öneririm. Şuan çok yeni annesiniz ilk zamanlarda sütüm yetiyor mu bebeğim büyüyor mu endişeleri insanda oluyor. Doktorunuza güvenin.
yoncaburak giztpk 35 haftalık 2 kılo doğum yaptım emme refleksı hiç yoktu sütüm de olmadi mecbur mama verdık suan 6 aylık 7100 gram olduk emin olun gecıyor hepsi sağlıklı ömrü olsun bebegınizin 🙏
Zahideee0742 giztpk canım protein ağırlıklı beslen sütünün kalitesini artırmak için dut kurusunu söylemişler zaten ek olaral tahin tahin helvası dereotu bunlar güzel süt yapar birde kuru incir yiyebilirsin🙏🏻en önemlisi günde en az 4 lt su ve dinlenmek
xezgi Dut kurusu inanılmaz süt arttırıyor ve bebeğe kilo aldırıyor tek geçerim sağmakla baş edemezsiniz, bebeğiniz bir göğüsünüzü emerken diğerinden sütler boşalacak farkı göreceksiniz kime söylediysem faydasını gördü 💐
xezgi İster kuru tüketin elinizin altında olsun sürekli yiyin isterseniz kaynatıp suyunu için posasını da kaşıkla tüketin ben ben ikisini de kullanıyorum, bebeğim suan 6 aylık 9 buçuk kilo mama tüketmedi hiç umarım sizde faydasını görürsünüz 🙏🏻