Esraprm Kızlar doğumdan sonra doğum kontrol hapı ile korunmak istemiştim ama adet olamadıkça ve düzensiz geldikçe vücut rahatlamıyor. Bende spiral taktırayım diyorum. Aranızda spiral taktırıp memnun kalan veya kalmayanlar olarak bilgilerinizi bekliyorum.
melistugce Esraprm 3 ay önce spiral taktırdım 10 aylık bebeğim var ve şuan 7 haftalık hamileyim 😭 6 haftalık öğrendim
Zumra13 Esraprm Ben 2 yıl önce taktırdım hiç bir problem yaşamadım. Ama eşim de dikkat ediyor sadece spirale güvenmemek gerekir.
Zumra13 melistugce Spirale ek bir yöntem daha gerekiyor bence eşiniz de dikkat etmeliydisadece spirale güvenmemek gerekirdi. Ama olmuş bı kere hayırlısı olsun.