Kızlar oğlum 14 aylık oldu geçen ay meme reddi yaşamaya başladım mama+emzirme olarak gidiyorduk 1 ay çok zorlandım gündüzleri tamamen bırakmıştı sadece uykularında emmeye başlamıştı buda beni zorluyordu çünkü toplasanız günde bir uyku yapıyordu sonrada gece uykusuydu neyse yine dayandım bu sefer uykuda emmeyide kesti kalkarak yanına yatarak yürüyerek ne yaparsam yapayım emmedi sonra sağmaya başladım 50 ml süt çıktı 3 gün sonra o kadar azaldıki bir damla iki damla olmaya başladı ve artık sağarken canım yanıyordu çıkmadıkça ve bırakmaya karar verdim bugün 1 hafta oldu oğlum hiç aramadı sütümde bugün tam anlamıyla kesildi herhalde.Bir yandan çok küçüktü diye üzülüyorum bir yandan süreç beni çok yıprattı.Sizce hata mı ettim