Merhaba arkadaşlar 5 ay 10 günlük bebeğim pişiği bir türlü geçmiyor zeytin yağı kullandım bephantol kullandım hamazinc kullandım kantaron yağı,penâten pişik kremini kullandım sudocrem kullandım geçmiyor bir türlü önerebileceğiniz başka bir şey var mı acaba