Papatya-eylul88 benim bebeğim 5 aylık olduğu için 10 ml kullanıyorum 5 bir şırıngaya 5 bir şırıngaya hafif eğiyorum bebeği 2.5 ml sıkıyorum önce 10 saniye falan sonra kalanını sıkıyorum böyle böyle her iki burnunuda temizliyorum yine aynı pozisyonda 1 dakika falan aşağıdan yukarıya yavaş yavaş vuruyorum zaten tüm pislik çıkmış oluyor. Sonra bakıyorum burnunun içinde pislik var mı diye ki genelde olmuyo hepsi çıkmış oluyo kalmışsa da aspiratörle çekiyorum