Gzdvnada Merhaba hanımlar bebeğim 7,5 aylık. Geceleri ve gündüzleri uykuya geçerken youtube dan piş piş açıyorum o şekilde daha uzun uyuyor.Sizce bunun bir zararı var mıdır? Aranızda böyle uyutan var mı?
Adenmoms68 Gzdvnada valla zararını bilmiyorum ama her uykusunda calıp uyanana kadar kapatmıyorum hem uzun uyuyor hemde uykuya gecisi kolay oluyor
cansumert Gzdvnada şuan tv de 2 saat kesintisiz pış pış sesi açık oglum 2 yaşında hala bu sesle uyuyor
kolonyalimendil Gzdvnada 13 aylık gece gündüz full açık uyanana kadar.. bi ara kapatıyordum uyuduktan belli bir süre sonra ama ev değiştirdik üst katımda 4 oğlan çocuğu var evlere şenlik yani bide hastane dibindeyiz çok ses geliyor o yüzden açık bırakmaya başladım gece kalkıp başa sarıp duruyorum 🤣🤣 başka sesi de kendi sevmedi bi 6 saat kesintisiz bulup indirdim o zamanlar o yüzden buna alıştı sanırım
Betulsark Bende geçen öyle bir post açmıştım bizimkiside beyaz gürültü ile uyuyor hemde Full uyurken çalıyor. 6 aydan sonra bırakılmalı mı ne diyordu ama mümkün değil bırakamıyoruz
Gzdvnada Betulsark etrafımda 2 yaşına kadar böyle uyutan var dediğiniz gibi bütün gece çalıyor hatta ben de bilemiyorum aslında daha yeni başladı benimki gündüzleri açıyordum şimdi gece de açıyorum
Betulsark Gzdvnada ya bagimlilik yapar diyorlar ama şunu düşünüyorum ses nereye kadar bagimli yapa bilir ki bi yerden sonra kendi rahatsız olup bırakır gibime geliyor
Adenmoms68 Gzdvnada misafirliğe falan gittiğmizde kendi kendine uyuyor evdeyken uyumuyo anlamadım ama kolay bırakırız gibi hissediyorum
noluyasanagenemiros Biz 6 aylığız bıraktırmaya çalışıyorum yavaş yavaş gündüz uykusu böyle ama gece pişpiş uyuyana kadar açık kalıyor uyuyunca kapatıyorum zararlı mı bende bilmiyorum bekliyim burda
Adenmoms68 kolonyalimendil ay aynı bizz bizimkide 6 saatlik bir tane siyah ekran var ona alıstı epeydir onu dinliyoruz😂😂
aslihankarapinar1992 Bende o şekilde uyutuyorum uyuduktan sonra kapatıyorum ne zararı olabilir ki ya sanmıyorum açıkçası
kimbumadam Gzdvnada Pış pış haricinde bir şeyle de uyuyorlar denediniz mi belli zaman sonra ses olsun yeterki moduna giriyolar:)
mrlkrtls Gzdvnada oğlum 1,5 yaşında doğduğundan beri youtubeda pış pış sesi, ninni vs uyuyor. Daha kolay uykuya daldığını düşünüyorum. Öğlen uykusunda 1,5 saat kısık seste uyanana kadar çalıyor. Gece uykusundada uyuduktan 1-2 saat sonra kapatiyorum
Mhtpkrtgl Gzdvnada 1.5 yaşında hala pış pışla uyuyor çünkü sese alıştırmadım üst komşumda sağolsun evi yerinden oynatıyor o yüzden bizde hala devam😬
Mamtica1 Bizde 6 aylığız doğduğundan beri beyaz gürültülü piş piş var onunla uyuyoruz kapattığım an açıyor gözleri 🤣 yan komşumuzun oğlu var şu an 18 yaşında. Annesi hep süpürge sesiyle uyutuyormuş çocuk bazen geceleri dalamadığında açıp sesi onunla uyuyormuş inşallah öyle kalmaz😆🤣🤣