mimikralicesi_18 Duyguttnc evet süte karışıyor maalesef ben emzirme dönemin de hiç içmedim zorladım kendimi dayandım kızım 6 aylık sütten kesildi öyle içmeye başladım emzirirken içtiysen 1 saat emzirme 1 saat sonra sütünü sağdıktan sonra içirmeye başla
Kelebek_45 Duyguttnc instagramda canlı yayında anlatmıştı osman gonulal 12 saat hatta ondan daha fazla süre emzirme yapılmaması gerekiyormuş
Kelebek_45 Az bisey içmişsin hicbiseycik olmaz diyerek yola çıkılacak bi durum değil bence bu söz konusu olan kola değil bira yinede size kalmış mama verseniz daha iyi 1 gün
masaldoruk Duyguttnc bi kadeh şarap bi bira içilebilir 2-3 saat emzirme ilk sütü sağ yeterli demisti doktor. Sıkma canını bizde insanız. Mutlu anne mutlu bebek sinir strestde geçiyor süte unutma
Hayalet_99 35lavanta yıl başında eşim çok ısrar ediyor benim de altı aylık kızım içsem bira içerim zaten ama cesaret edemedim zaten gece içeriz içsek gece uykusuna yatınca yani nasıl yapıcam hiç bilmiyorum 😅
35lavanta Hayalet_99 ben uyuttuktan sonra içiyorum zaten ilk 1-2 saat uyanmıyor ilk uyandığınd da meme isterse su veriyorum geri uyutuyorum düzenimiz hep böyle zaten oyüzden gayet rahat içiyorum vallaha 😂
Momyofthesun Duyguttnc çok az içmişsin hiçbir şey olmaz bir kadeh ya da bir bardaktan bir şey olmuyor ki bira alkol oranı en düşük içkilerden. Viskiden rakıdan uzak dur bacım ama sen yine de sjdjksfkld
ayazbebek_0 Duyguttnc bende 1 ay önce 1 kadeh viski içtim zaten bebeğim en olmadık anda uyanır o güm sabaha kadar emdi bişi olmadı şükür
masalyagmur Duyguttnc elinle sağabilirsin youtubeda videolar var 😊 zaten çok bişey içmemişsin kız merak etme
Tugbaakarcayy Duyguttnc böyle bir post açıp bende sordum ve sonrasında 1 bardak içtim. Gecesinde ne bir değişik tepki nede farklı bir sorun durum yaşadık ki bende 1 bardağı geçirmedim zaten korkma