Kıyafetlerde bile seçici olmak durumunda kalıyorum direk alerjiye sebep oluyor. Bebeğimle birazcık ten tene olalım direk kızarıklık ve kaşıntı başlıyor. Çok afedersiniz iç çamaşırına kadar ütüsüz giyemiyorum mutlaka bir kaşıntı oluyor. Yumuşatıcı, deodorant vs hiçbir şey kullanamıyorum. En ufak soğukta kuruluk sıcakta da kızarıklık ve kabarıklık yaşıyorum. Ne kullansam fayda etmedi. Annem çok küçüklükten çok fazla titiz davranmış her şeyimizde ona mı bağlı oldu yoksa kendiliğinden mi bu gelişti anlamadım ama rahatsız oluyorum artık. Dermatologlar falan bir süre devam ettik ama geçmedi toleranssız cilde sahibim. Yaşayan var mı bu durumu? Aşıldı mı böyle problemleriniz?