Beren2323 canım benim kızım da aç tok büyüdü hiçbir şey yemezdi çok iştahsızlığı görenler yemiyor mu hasta mı diyordu gerçekten öyle böyle 3:30 yaşına geldi hiç üzülme canı içinde olsun muhallebi yedir tarhana yedir ben gece hiçbir şey yemiyordu çorba seviyordu gece bile çorba yedirdim biliyorum ne seviyorsa iki öğün bile verebilirsin yeterki midesine bir şey gitsin az az bile yese yeter onların midesi şu an küçücük