Kızlar 26 yaşındayım bu yaza kadar varlıklarına inananırım ama hiç görmemiştim.Ruh sağlığım annemin hastalığından beri çok iyi değil.Yani herhangi bir teşhis yok ama iyi olmadığımada eminim.Çünkü bilinçaltım karmakarışık.Herneyse kızlar bu yaz üç harfli gördüm ilk defa.Rüyamda gece vakti penceremden yola bakıyorum kapkara bir varlık evimin önünden geçti nasıl kanter içinde kalktım bilmiyorum dün gece yine yaşadım bu sefer rüyamda eski tip evlerde üstü camlı kapılar olur ya öyle bir kapı babam koridordan geçiyor baba diye sesleniyorum arkasından birşeyde onun arkasından geçti..Bu bu sene iki kez başıma geliyor.Geceleri oğluma mama yapmaya giderken tedirgin oluyorum sanki arkamda sanki bir odada sanki camın önünden geçiyorum baktığım an görecek gibi hissediyorum.Kızlar ne yapmalıyım?