Kızlar emziriyorum hap kullanıyorum. İlk kutu bitmek üzere. Sadece 7 gün filan kanamam lekelenmem olmadı onun dışında hep kanama oldu. İlk doğumumdan sonrada hap kullandığımda böyle olmuştu sürekli kanamam olmuştu bırakmıştım hemen. Şimdi yine bıraksam 2. kutuyu almasam mı yoksa alıp devam etsem mi düzene girer mi acaba. Böyle bi durum yaşayan var mı.