wawas sağ biberonla ver diyenlerin nasıl bir kafası var ya bacım seni emiyorsa devam et daha bebeğin 17 günlük midesi küçük çabuk acıkıyor memede uyuması da normal seni biliyor tanıyor başka bildiği biri yok kokun ona iyi geliyor zamanla o sana sen ona alışacaksın sık sık emmesi emmek istemedi memede kalması uyuması normal daha sonra mide büyüyecek daha çok emip araya zaman sokucak alişvaksınız yani biberona alışınca memeni reddedecek ben öyle bok yedim emmedi beni sütüm de kesildi gitti yazık ettim kendime de bebeğime de sütün varsa daya ağzına yesin büyüsün biberon yıkamak ayrı dert su ılıtcan sıcak su mama her mama yemiyorlar gaz yapıyor çabucak bitiveriyor sürekli para harcanıyor helali hoş olsun yavruma ama yani sütün varken de bırak içsin çocuğun sağıp vermen ayrı onun emmesi ayrı o emdikçe hormonlardan daha çok süt geliyor makina hem acıtır hem yara yapar sürekli yapamazsın bıkarsın