Nurdemirrr ezel8484 ilkim normal ikinci sezaryen ikisininde farklı zorluğu var ama bana göre normalin sonrası rahat olduğu için onu seçerdim sezaryen sonrası zorlandm ben 🥺
Maviim ezel8484 Sezaryen oldum ben memnun kaldım, 2. Çocuğum olursa ondada sezaryeni isteyerek olacağım yani. Rahat geçti benim ve sonrasında hiç etkilerini yaşamadım. Ameliyattan 2,5 hafta sonra hiç ameliyat olmamış gibiydim hala da öyle 1,5 yıl geçti
Zeliff ezel8484 asla sezaryen planlamayarak ilerlerken son hafta sezaryen kararı alındı. O kadar korktum ki anlatılanlardan dolayı asla o ihtimali düşünmemiştim baştan beri. Ama hiç pişman olmadım benim için en doğrusu böyleymiş demekki. Hiçbir olumsuzlukla karşılaşmadım öncesinde ve sonrasında.
kubrakubra ezel8484 sezaryenden çok korkuyordum normal istiyordum ama sezaryen oldum hiç de pişman olmadım korktuğum gibi bişey de yokmuş 1-2 hafta sonra ameliyat olmamış gibiydim.
BurcuGorkem Sezeryan oldum ben gayet rahattı sorun yaşamadım ama keyfi olmadım tabi ki myom vardı çok buyumuştu suyumda gelmişti bebek susuz kalmıştı sancı yoktu bebeği alırken myomuda aldı doktorum
Aselciiik Ben normal doğum ile doğum yaptım gayet kolaydı zorluğunu çok fazla görmedim mesela kardeşim sezaryen ile doğum yaptı doğum sonrasında baya bi zorlanmıştı dikişleri iltihap kaptı doktora göründü ilaç falan kullandı kabız oldu ayriyeten baya bi zorlandı. Ben kendi hamileliğimde sürekli sezaryen istiyordum suni sancı ile doğum yaptım sezaryen diye tutturdum hastanede ama kardeşimi gördükten sonra şunu anladım ki normal doğum bi nimetmiş zaten şöyle düşünelim normal doğum kolaylıkları olmasa doktorlar neden normal doğum diye diretsin ki direk sezaryen yaparlar geçerler o yüzden en iyisi normal doğum diyorum tabi zorluklar kişiden kişiye de değişir
mnkanne1 ezel8484 bence her iki doğumunda kendine göre zorluğu var 9 cm açık ve suyum gelmiş şekilde hastaneye gittim ama normal doğumdan korkuyordum o yüzden sezeryan oldum ama dr um o kadar iyiydi ki bi sıkıntı yaşamadım kabızlık oldu ama ben çocukluğumdan beri kabız olurum benle alakalı bir durumdu
aykoz_ ezel8484 normal doğum oldu benımde hiç pişman olmadım o an agrısı zor olsa da daha doğumhanede ayağa kalkabilmek nimet. Bebeği besleme,ilgilenme açısından kolaylıkları var. Sezaryende 1-2 hafta anne dinlendirilmesi gerekiyor sanırım. Ama bunlardan ziyade pskolojik kısmı önemli bence. Anne nası iyi hissedecekse öyle olmalı