mevoki ek gıdaya acele etmenin hiç bir manası olduğunu düşünmüyorum. Kızım tam 6 ayı dolana kadar anne sütü haricinde hiç bir şey vermedim . 1 yaşına kadar da ek gıdayı adı üzerinde hep ek olarak gördüm . Evet beslenmeye çok hevesli değildi iştahı azdı , ama bol emdiği için değerleri ve kilosu hep çok iyiydi . Şuan 3 yaşında her şeyi ama her şeyi yiyor ve çok iştahlı . İyi ki anne sütü aldığı zamanlar da bağırsaklarını ömür boyu yiyeceği şeylerle doldurmamışım . Ve ben 6 ay anne sütüyle beslenen çocukların bağırsak gelişiminin ve bağışıklık sistemlerinin daha iyi olduğunu düşünüyorum. Nacizane tavsiyem mama alıyorsa bile hiiiiç acele etmeyin henüz bağırsakları hazır değil