Biz4kisiyizkardes edaumay ben varım 🙋♀️ iki çocuğum var ikisinin kan grubu da benimkinden farklı 🥲 ama bizimki AB0 uyuşmazlığı, (- +) değil..
ikiprensannesi53_ edaumay 2 bebegimde de oldum 2 hamileligimde 1 gebelikte 1 doğumdan çıkildiginda olmak üzere 2 doz uyuşmazlık oldum