hepayni13 yavaş yavaş alışacak kuzum korkma boğazında kalmaz o kadar minik parçalar yutar sadece dilinin arkasına geliyor ağzında döndüremiyor o yüzden midesi bulanıp öğürüyor yani benim oğlumda hep bu şekilde oldu. Ben o aylarda ekmek banıp veriyordum ama şimdi bile bazen ağzında döndüremeyince öğürüyor hep parmağımla alıyorum öyle olunca geçen ilk kez ağzını açmadı almama izin vermedi öğürdü öğürdü kustu sonra🤣