Kızım Kasım ayında 2 yaşına girdi. Öğlen uykusu yapmıyorum akşam 8 de yatırıyorum ve 2 saat sonra uyanıyor gerçekten ben ne yapacam anlamadım öğlen uyumuyor gece sürekli ağlak ağlak ne istediğini bilmiyor. Var mı böyle bir çocuğu olanlar yoksa bir benim kızım mı böyle 😏🤓