Selam Güzel Anneler 🥰 Kızım biberondan aslaaaa ve aslaaaa süt içmiyor. 7 aylık. Sorum şu. Bu alıştırma bardakları varya onlarla su veriliyo sanırım güzel bebişlerimize. Ben o bardaklardan alsam sizce süt içebilir mi? Çünkü ben çalısıyorum acil çözüm üretmem lazım. Kaşıkla da cok arası yok minnoşumun. Ve en iyi alıstırma bardagı hangisi sizce ? 🙏🏽