humaku Kış ayların problemi burun kuruluğu için hava nem makinası istiyorum çocuğumun odasına hangi marka model kullanan var mı?
Paramedik16 humaku ben kiwininkini kullanıyorum doğduklarından beri 11 aylıklar hatta şuan bile açık hsjsjsj memnunum
aykoz_ humaku oda neminiz kaç %45 i geçmiyorsa almamak gerekiyormuş bende alerji doktorundan öğrendım bilginiz olsun. Hatta nem yüzde 50 üzeri icin nem alıcı cihaz almak gerekiyormuş