Kızlar ben ilk 1 ay 1.5 2 saate bir kaldırdım sarılık riski kalktıktan sonra da 3 saate bir ilerledim ( bebeğim kendi kalkmadıgı süreler bu sekildeydi) simdi 46 günlük olduk 2 3 gündür kendisine bırakıyorum cünkü alarm sistemi ile uykusunu bozarsam o gün cok huzursuz aglak oluyor sizde durumlar nasıl