nazlimom__ Kızlar kızım 10 aylık yürüme arkadaşıyla yürümeye başladı yavaş yavaş ama hep parmağının ucunda bı yerlerden tutunup kalkınca düz basıyor ama yürürken parmağının ucunda basıyor hep nasıl alistirabilirim
Azraada58 nazlimom__ benm kızmda öyleydi korkma zamanla alışıyor ben ortepediye ble götürdüm bu durumda yürüyen cok cocuk varmış zamanla vücudu agırlık yapınca düz basıcak dedi kızım suan düz basıyor bazen parmak ucuna basıyor okadar kötü bi durumdu ki benm icin dışardan hep ay yürüyemiyo rahatsız mı diyorlardı saygısızlar ama düzeldi şükür
Birkizannesi123 nazlimom__ hemen vicconun ilk adım ayakkabısini alın duzelir benim kızım çok uzun süre öyle yürüdü sonra ayakakbiyla düzeldi evin içinde devamlı giydi
nazlimom__ Birkizannesi123 bizde de var ilk adım ama dediğinize baktım benimki daha farklı ve yumuşak onu bı kere giydirdim biraz büyük oldu ve onlada ucunda basıyordu ayağından fln çıktı da yine bı denerim giydirneyi olmadı sizin dediginizi alırım
Azraada58 nazlimom__ ben crocs terlik aldım evde de giydirdim dışardada onun ucu kalın oldugundan basamıyodu normal basıyodu ama tabi doktor bu ayakkabıyla terlikle olacak iş dgl dedi ne zaman vücut agırlık yapar ozaman düzelir demişti aynısıda oldu
Birkizannesi123 nazlimom__ evet ondada ucuna basıyor ilk sonra düzeliyor devamlı evin içinde giydi baktım basıyor çıkarınca yine ayni ama duzeliyor