Merhaba iyi akşamlar benim kızım 5 yaşında Dün sular kanadı acile götürdüm kendi ilçemizin doktor telefon feneri ile baktı Dedi ki iltihap var dedi Hala kanama devam ediyor Bir gün de Başka ilçe götürdüm O da cihazla baktı o zaman o dedi ki iltihap var kulak zarı yani delik kan gelıyo
Hayla şuan kan devam ediyo
Yarın özele goturecem
Başınıza gelen varmı
Kulak neden kanıyo