Biz yazın atlattık berbat bişeydi… ateşi günlerce düşmedi yaraların iyileşmesi 15 günü falan buldu. Sudocrem sürmüştük biz çok iyi geldi. Bir sürü ilaç kullandık. Damla, antibiyotik, özel karışım boğaz damlaları. Çok çok zordu. Allah yardımcınız olsun biran önce toparlasın inşallah. Bol bol sıvı tüketin. Bide sürekli yıkamayın.