Canım bende pazar günü biraktirdim 2 yaşını 2 hafta geçti yaklaşık ben bıraktırmak için hazırdım psikolojik olarak sonra harekete geçtim doğduğundan bu yana ayrı yatıyorduk sonra bu emmenl olayı bazen nirvana yapıyor ya o dönemlerden birinde baktım ki artık emme aşkına beraber uyuyup kalıyoruz bu kez de benimle uyumaya alışır diye de korktum açıkçası … Pazar günü bırakma kararı aldım sabah uyanır uyanmaz çünki uyku kalitesi kalmamıştı sütten alacimizi almıştık 2 sene boyunca gece ve gündüz her saatte … İlk gün biraz şaşırdı gelip gelip yokladı ben dedim ki “Alper artık büyüdü bana ihtiyacı kalmadı , meme ben gidiyorum bay bay dedi gitti” dedim , ilk iki gün sık sık yokladı geceleri yoklamasa da iyice uykuları bölük pörçük oldu , gece oo.o2 de bir uyanıyor saat o4 oo kadar sallıyorum neredeyse uyuyup uyuyup uyanıyor… Ama asicaz insAllah oda bende yatahimizda rahat rahat yatacagiz diye düşünüyorum gelecek zaman da bende bel ağrısıyla uyaniyordum çünkü artık . Gece ve gündüz emmesini hepsini beraber birakicak ins. Umutluyum biraz zor bir süreç benim içinde 2 gün çok duygusaldim aglamakliydim geçecek sabır