flowerr12 6 aylık kızım var ek gıdaya 5. Ayda başladık. Şuan katı şeyleri yemeye çakışıyoruz fakat 3 4 kaşıktan sonra eliyle kaşığı itiyor. Yemiyor. Sizinde öyle mi?
Arzumirac38 flowerr12 bnm de oğlum 8 aylık arada öle yapıor her yemek yiyişinde o sırada eline birsey veriorum ki oylansın yedireyim die ha bu arada cizgi film de acıorum yoksa yerinde durmuor
flowerr12 CizerBirAnne denemedim 4.5 aylıkken 2 dişimiz çıktı baya büyüdü blw ye güvenemdim o yüzden orda mı hata yaptım diyorum kendi kendime
Arzumirac38 flowerr12 yağışkanlı birsey deneyin veya sarj kablosu onlarda cok ilgisini cekior agzına götürüyor o sıra veren hemn 🥰☺️