Ayse12345678 Ankara da yaşıyoruz 4 kişiyiz 6 aylık bir oğlum ve 5 buçuk yaş okula giden bir oğlum daha var aylık toplu alışverişimiz 3 bin tutuyor oda en fazla. Sıvı yağ 2 ayda bir alınıyor. Deterjanlar da büyük boy alınca ufak tefek deterjanlar dışında 3 4 ay gidiyor. Geriye sebze tavuk meyve kahvaltılıklar kalıyor. Ben yazın domates konservesi den fasulyesine bamya, meyveler koyarım meyve suyu yapmak için kayısı seftali erik vişne. Biber kabak. Kuru biber patlıcan dolma için. Salcami da kendim yapıyorum pul biberimi de. Sütcuden süt alıyorum yoğurt mayalamak peynir yapmak için. Bebeğimin şükür mama masrafı yok emiyor bez ıslak mendil ihtiyacı oluyor. Bakliyat ta bizim sehir içinde bir bahçemiz olduğu için bu yazdıklarım yazın bol bol koyabiliyoruz nohutta fasulye de ektigimiz için elimizde bakliyatta oluyor. Onun dışında ben haftaici kahvaltı yapmam çay yapmıyorum o yüzden. Haftasonu bı kahvaltı yaparız eşim evdeyken. Akşamları çay içen kişilerde değiliz kahve içeriz bı fincan. Bu arada 26 yaşındayım. 21 yaşında evlendim evlendiğimden beri de kendim doğal hazirlamayi tercih ediyorum. Üniversite mezunuyum bunları da kendim öğrendim hiç sıkıntı yaşamadım. Eşimde şehir dışına çok çıkıyor işi gereği Karadeniz’den toplu bir fındık alışverişi ya da doğu dan diğer kuruyemişler falan gittiği yere göre degisiyor. Direk satıcıdan alınca da uygun oluyor. Antalya da muz portakal mandalina hataydan