Emralpakcn valla benim oğlum 16 aylık, dün gece beş kere uyandı ilk üç kalkışı bir saat aralikliydi. Geçer demek isterdim ama bende henüz geçmedi 😂 emmemesine rağmen uyanıyor. Doktora sorduğumda emdiği dönemlerde sadece beslenme olarak düşünmeyin, bebeğiniz güven için huzur için sizi ister öyle düşünün demişti. Çok diye düşünmeyin bence kendinize dert etmeyin, gerçekten bir süre sonra uyanmalar azalıyor