askevlat07 asimesila geçmiş olsun, 2 gün kaldı bekliyorum ama geceden beri adet ağrısı var yüksek ihtimalle erken olucam gibi geliyor,
asimesila askevlat07 aynı agri bendede var ne zaman kan vermeye gitsem acil kslabalik erken gebelik testinde çıkmaz diye ondanda alıp yapmıyorum bekliyorum
askevlat07 asimesila aynen bende sırf meraktan yapmıştım çıkacak gözüyle değildi, günüm gelsin baktım olmuyorsam beklicem sonra kan tahlili direk yapıcam, test alasım yok valla pahalanmış bide ya 🤣