Kızlar halıyı süpürüyordum dik süpürgeyle eşim kızımı tutuyor sandım baktığımda yanındaydı çünkü sonra süpürürken çat diye bi ses arkama gelmiş kızım alnına çarptım yanlışlıkla süpürgenin kolunu😩😩 yere düştü oturur pozisyonda ağlamaya başladı baktık kızardı morardı ve şişti. Sakinleşmesi uzun sürmedi hemen sakinleşti buz koyduk kızarıklığı şişliği indi sadece hafif bi morluk kaldı. Kusma bayılma göz bebekleri büyümesi vs hiç bir şey olmadı 3 saat gözetim altında tuttuk iyiydi az öncede uykusu geldi mamasını içirip yatırdım. Bir şey olmuş mudur? Sonra ağladım oturup kendime kızdım