Ya kızlar şu 3 gündür sütüm çekildi otomatik pompa aldım sağıyorum yok önce elimle sagardim 20 ml çıkardı oda yok artık oğlumda emmek istemiyor süt yok çünkü süt yapan çaylarım var rezene çemen otu tohumu ıhlamur papatya çayı kürü üzüm var kaynatıp içiyorum yemek çok yiyorum ama yok yok kesildi mi bidaha gelmez mi benim gibi olanınız var mı 😐 daha 3 ay olmadı bile bestlak damla varmış onu alıyım diyorum işe yarar mı kesin 😪