Merhaba, daha önce predictor hızlı sonuç veren test alıp yanlış negatif sonuç alan oldu mu aranızda? İlk gebeliğimde beklenen adet günümde yani daha geçmemişti, yaptım ve 30 snyede çift çizgi oldu. Şimdi de gebelik şüphesiyle yaptım ancak negatif, ve halen regl olmadım. Tek çizgi görüp de hamile olan oldu mu?