ebrar344 Merhaba ilk kez doğum kontrol hapı kullanıyorum bebeğim küçük hamile kalmak istemiyorum şuan Yasmin tavsiye etti eczacı ne zaman kullanmam lazım ne yapmam lazım bilgi verir misiniz ?
Esraprm ebrar344 bana doktorum başka bir hap önerip her gün düzenli bir şekilde kullanmamı söylemişti.
Justmm Yani kornuyorsanız eşin korunsun o hapı kullanma benim çevremde kim kullansa depresyona girdi sinir yaptı çok yan etkisi var o hapların
Kuzeysmom_ Bu arada yasmin kullandım hamile kalmadan önce duygu durum bozukluğu yapmadı ben de. Su an emziriyorum cerazette kullanıyorum
alsnn Kuzeysmom_ memnun musun canm bende başlamayı düşünüyorum 2. Doğumum oldu 40 ım çıkınca düşünüyorum