Esraprm Ben doğumdan sonra kırkım çıkınca taktırdım özel hastanede ücretli korkmanıza gerek yok normal doğum yaptıysanız onun yanında hiçbir şey 5 dakikada bitiyor daha sonra iki gün boyunca kasık ağrısı oluyor adet olacak gibi ilk bir ay dikkat edin ağır kaldırmayın yoksa yerinden çıkabilir. Taktırdıktan bir hafta sonra kanama oluyor o adet değil spiral yerleşme kanaması taktırdıktan bir ay sonra da tekrar muayeneye gideceksiniz yerinde mi diye yerindeyse yılda bir kez kontrole gitmeniz yetiyor