serrabalim Kızlar selam, 2 gün önce genel anestezi ile sezaryan doğum yaptım. Vücutta anesteziye bağlı gaz şıkışması dedikleri kemik ağrıları ve kasılmalarım var tabii kesi yeri ağrısı da. Ne zaman toparladınız, ne kadar sürüyor hafiflemesi ?
Zelihaak Bende 11 aralık pazartesi sezeryan oldum 14 aralık perşembe banyo yaptım ve nerdeyse zıplayacak kadar iyi yürüyordum şuan 13 günlüğüz yan yatabiliyorum yere oturabiliyorum ama hayla merdiven çıkamıyorum
sgs Spinal anestezi ile sezeryan doğum yaptım. İlk 3 gün çok zorlandim ama baya yürüyüş yaptım. 10 gün içersinde tamamen topandim.