Sevgili anneler
Yardımcı olabileceğinizi düşünürsek yazıyorum.
Kızımın ayaklarında ellerinde yüzünde hatta kulağında neredeyse her yerinde böyle uçuk gibi lekeler çıkıyor.
Sağlık ocağına gittik kızıl virüs denildi emin olmak için hastaneye gidin tahlil verin dediler. Hastanede enfeksiyon denilip antibiyotik alerji şurubu verilip yollandı. Aşıları tam ise yapacak birşey yok diyorlar lakin kızım çok kaşıyor ve kaşınıyor durmadan kaşımak istiyor başına gelen var mı?