Merhaba anneler bi kaç gün önce sağ göğsümde mastit oluştu doktor enfeksiyon olduğunu emzirmemem gerektiğini söyledi antibiyotik başladı ve sadece sol göğsünü emzir dedi 37 günlük bebeğim var tek göğüs yetmediği için mama takviyesi vermek zorunda kaldık ama Şuan da anne sütü emsede bütün emdiğini hemen kusuyor ve ağlıyor mama verince hemen uyuyor ne yapmam gerekiyor mamayı bırakmak istiyorum aranızda bu konu hakkında bilinçli anneler varsa bana yardımcı olabilir misiniz ilk bebeğim 21 yaşımdayım biraz da tecrübesizim fikirlerinize açığı.