Kısaca anlatıyorum kızlar şimdi eşim geçen geldi dedi ki arabaya vurdum suçlu benim ödemem var 20 bin karşı tarafın arabasını yaptıracam dedi bende hiç düşünmeden bileziğimi verdim herneyse bu bana sürpriz yapacakmış istediğim burma bilezik vardı onu almak için öyle söylemiş ama bir bakıyor benim bileziği bozdurmuş önce burmalar cumartesi gelecek çesitleri demiş öyle olunca cumartesi günü gidiyor bir bakıyor 35,45 bin tlye hepsi bu da ucuz sanıyormuş onları neyse almamış tabi 😂
Aynı benim taktığım bilezikten almış bu sefer ki 11,13 gram 20,500 tlye 1 sene önce aldığımız da 17,800 e aldık sattığın da 19,500 e satmış aynısını tekrar aldığında da 1000 tl vermiş 😂. Anlamadım şimdi kar mi zarar mı ne olduğunu