sibelkilic üzücü bir süreç, ama durumu etrafınıza yansıtın hem sağma olayınızı hemde mama yetiremediğinizi. Hizmet bekliyorlarsa mama desteği versinler size bi zahmet. 3 aylık bebek mama veya anne sütü dışında zaten birşey yememeli, cici bebe hiç yememeli. Bütün bağırsak dengesini bozarsınız 😔 ferahlık diliyorum 🕊️