İkili cümlemiz yok “baba gel, dede gel” harici. Kelime sayımız 35-37 arası. Genel olarak kelimeleri anlamlı çıkarıyor. Ekransız, haftada 1 belki çoook acil durumlarda 2 3 dk görmüşlüğü oldu fazlası yok olamaz da inşallah. Akransız kaldık bu durumunu da oyun gruplarına başladık çözeceğiz gibi yararı nedir göreceğiz inşallah. Kelime sayısı normal gibi ikili cümlelerin olmayışı kafamı karıştırıyor ama ne zaman gelir bu ikili cümleler tahmini. 2 yaş sendromu kaynaklı aktivitelere biraz ara verdik yapamıyoruz çünkü. o ne istiyosa o oluyor konuşmasını eksi yönde etkilemez umarım. Kelimeler yavaş yavaş çoğalıyor şükür ama cümleler😏 İkili cümle kurmasına yardımcı neler yapılabilir?