Merhaba anneler kızım 6ay 12günlük 2 tane alttan dişi çıktı üsttende çıkmak üzere hiç durmuyor hep ağlıyor uyuyamıyorda çok üzülüyorum tetagil kullanıyorum ama bir işe yaramadı emzik emen bir bebek değil malasef alıştıramadım Bi çözüm önerisi olan varmı başka napabilirim soğuk kompleks felan denedim hepsini