Deryatugay
Kaşık biberon falan denediniz mi, biraz zorlayın istiyorsanız benim oğlumda ilk zamanlar mamayla beslemek zorunda kaldım kaşık biberonla yediğini atıyordu, biberonu biraz ağzının kenarlarını sürüyordum içinde gezdiriyodum damaklarına sürüyordum Bi yarım saat sonra falan alıyordu